fredag 21 januari 2011

Buse

red inte idag då jag kom hem väldigt sent. Istället så bytte jag saltstenshållare i dons box. Och medans jag höll i satlstenshållaren och letade efter spikarna i min ficka så hade jag hängt hammaren över boxväggen Tror ni inte att don tar hammaren i munnen och går iväg till ett av hörnen i andra änden av boxen och står och leker med den där. Lyckades sedan få tag på hammaren och gick och hämtade en piggborste som han fick hålla på med istället. Då den inte var lika intressant så gick han tillbaka till mig och försökte ta hammaren av mig när jag höll i den. Det gick inte så bra. Jag och mamma ska åka in till stan nån dag och köpa en bra boll med handtag på som han får leka med. Vad jag vet så är det mest föl och unghästar som brukar tycka om att kasta omkring saker och leka med. Men don är 9 år och älskar att kasta omkring tex vantar och sånt. Han är bara för söt:) älskar han verkligen han är som en förvuxen hund. Om han vore lika liten som en hund så skulle han garranterat hoppa upp i knät på en och mysa. Han kommer alltid fram i hagen och först nosar/slickar på min hand. sendan nosar han och "läppar" försiktigt i mitt hår, så kan vi stå i hagen eller vart som hellst och mysa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar