torsdag 27 januari 2011

Gårdagens hoppträning

Var på åtets första hoppträning igår. Var med don då gema är dålig i andningen pga väder:( I alla fall så skötte han sig jätte bra och inte har hoppat sen... oktober? :S Träningen bestod av många olika linjer och anridningar för att komma igång i hopptänket igen efter all dressyr som har blivit i vinter. Kan säga att alla i gruppen var skapligt ringrostiga:P Men kul var det som sagt och nu är jag riktigt taggad i9nför tävlingssäsongen.
Gema då? Ja som jag sa så är hon dålig i andningen. Men idag så tog lag och mamma och isolerade vattenledningarna vilket blev ganska bra. För då kan vi öppna gemas fönster mera utan att vattnet fryser, vilket vi hoppas leder till att hon blir bra snart:) Så jag harbestämt att spara henne till utomhussäsongen börjar. Vill inte åka och tävla i ridhus och då riskera att hon blir dålig.
Kommer Troligen med ett till inlägg senare.
Hare gott

1 kommentar:

  1. sv:Åh vad roligt! :) Jag ska ju somsagt starta min första storthäst klass nu i vår :)

    SvaraRadera