fredag 28 januari 2011

Forts min ryktlåda

Här kommer det lite bilder på min ryktlåda och annat.
Såhär ser min ryktlåda ut

Mina rotborstar. Den gula är till benen, den gråa till kroppen på hästen och den svarta är "damm borsten"


Mina ryktborstar

Ryktskrapa

Piggborste

mina fleecevantar, perfekt att ha dem ligga i lådan när man kommer tillbaka efter en ridtur och är kall om händerna.

Man/svansborste

Lite småplock som ligger i lilla facket. Det jag glömde skriva med på listan tidigare idag var: snoddar,rött band till gemas svans(hon sparkar mot andra hästar, den svarta lilla saken som är en putssvamp för läder till den där sista lilla finputsen på tävling och min trimkniv till manen. Använder den aldrig

Min "skolåda" där jag har bla. broddar,sömmar,hovtång, hovrasp m.m. sånt som är bra att ha vill säga.

Gröngröt!! världens bästa salva!

min hylla med olika massageoljor m.m. pumpflaskan är gemas medicin.

Apoteksskåpet

Glöm inte bort att komma på namn till tävlingen oxå:) http://dondulu.blogspot.com/2011/01/tavling.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar