måndag 24 januari 2011

Idé torka

Jaha då jag har fått idé torka och måste försöka komma på något roligare än att bara skriva om än hur det går varje ridpass. Då jag har kass fantasi så skajag kopiera lite andra bloggare och göra denna lista
Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Hur jag började rida
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt hästintresse
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför ridningen får dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort
hatar att härmas och så men i brist på andra idéer så får denhär duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar