måndag 31 januari 2011

Dag 7

Topp 10 favorithästar.
Vet inte om jag ska skriva om hästar jag har ridit eller om hästar jag tycker är bra. Så jag bestämmer att jag skrivar topp 10 hästar jag har ridit.
1. Måste bli don även fast jag inte vet riktikt varför, tror det beror på att han är så säker bara han vet att han kan lite på sin ryttare.
2. Bubble Beam en häst på en ridskola jag red på förut. Hon var ganska ung och frammåt vilket jag tycker är kul.
3 Nimbus min gamla ponny som tyvärr inte finns längre :(
4. Gema bara man hittar knapparna och lär känna henne så är hon en toppen häst
5. Goody , En envis herre som man inte kan "åka häst" på om man vill få resultat
6. Ninio De Lou, En kompis häst som jag fick testa rida. En riktig goding som är jätte mysig :)
7. Öbergets carita pappas ardennerhäst som jag rider ibland. Anledningen till att hon är med på listan är att det är en dam med egen vilja men som samtidigt älskar att arbeta
8. Brichana Beam syster till Bubble Beam. Lite granna osm sin syster men inte alls samma krut i henne tyvärr
hm nu börjar det bli svårt finns inte så många hästar till som jag har ridit och som har stuckit ut ur mängnden utan det har bara varit vanliga hästar liksom. Så det blev en topp 8 lista för mig :P

1 kommentar:

  1. Haha ja Ninio är en riktig going han, IBLAND! xD hahah de va ju länge sen du red honom :D

    SvaraRadera