torsdag 27 januari 2011

Ny lista

Hittade en till rolig lista som var lite mera tävlingsinriktad. Så tänkte köra den istället då den andra var ganska tråkig enligt mig :P

Dag 1 - Presentera din häst
Dag 2 - Min första häst
Dag 3 - Din och hästens tävlings outfit
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Top 10 favorithästar
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Det här shoppar jag i hästväg
Dag 10 - Såhär ser det ut bland mina hästgrejer
Dag 12 - Mitt bästa häst minne
Dag 12 - Mina mål för 2011
Dag 13 - En bild på stallet
Dag 14 - Det här saknar jag i stallet
Dag 15 - 5 punkter som beskriver din häst
Dag 16 - Min packlista inför en tävling
Dag 17 - Min första tävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar