fredag 28 januari 2011

Vad finns i min ryktlåda

I min ryktlåda förvarar jag det nödvändigaste och lite bra att ha saker. Då jag sitter i skolan så kommer det upp bilder i ett annat inlägg ikväll.
Men följande saker har jag i min ryktlåda:
* 1 st piggborste
* 2st rotborstar en för bena om dom är skitiga och en för resten av kroppen på hästen)
* 2st ryktborstar i olika mjukhet
* 1 st mjuk rotborste" putsborste"
* 2st hovkratsar
* 1st man/svansborste
* 1st mankam som jag använder när jag klipper manen
* 1st sax
* 1st tub med hellosan
* 2st nummerlappar
* trasa att torka ansiktet på hästen med
* trasa att torka mina händer på
* burk med gröngröt(en sorts natur kräm liknande liniment)
* ett par extra vantar
Tror jag fick med allt nu om jag inte fick det så lägger jag till det senare ikväll:)
Hare gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar