tisdag 11 januari 2011

Nytt år, Nya möjligheter


Hej allesamans! :)
Kanske ska börja med att säga god jul och gott nytt år så de e avklarat även fast det va et tag sedan :P
Hoppas att ni har haft de skönt dom här vekorna som har varit. Själv så åkte jag på brusten blindtarm två veckor innan jul vilket resulterade i en utslagen ida mellan jul och nyår. Så under hela december månad (och halva november) så har hästarna gått på vila och blivit jätte tjocka! Men nu ska vi komma igång och träna igen :) om två veckor är första hoppträningen. planerar att ta med Don på den så hinner jag trimma Gema en vecka till hemma. Juste kanske ska säga att Don fortsätter att vara hopphäst och att vi skippar dressyren då han verkar tycka dressyr är tråkit.
Har tagit min "sjuk tid" till att göra upp en träningsplanering för året och även planera in tävlingar. ska försöka ha med båda hästarna på tävlingarna. Dock så har jag inte bestämt vilka höjder det bestäms närmare beroede på hur dom känns på träningarna. Men mina tävlings mål för 2011 är att Få fler placeringar med Don och att Gema ska bli säker på banan och en liten bonus vore ju placeringar med henne också :)
Dom tävlingar som jag har planerat in är:
26 mars i Avesta
30 April Vänsta
7 maj Västerås
22 maj Wirsbo
19 juni Sorf
30 juli Avesta
28 aug Arboga
10 sept Västerås
18 sept Stora Ekeby
16 okt Skästa
12 november Eskilstuna
Ja så ser planeringen ut 11 tävlingar. ska försöka komma ut på alla eller iaf 9 av dom.
Vet att jag har lovat att bli duktigare med bloggandet, men nu ska jag verkligen ta mig i kragen och bli duktigare också. Så jag hoppas att ni kommer kika in ofta och läsa. Är det inga som läser så känns det ju onödigt att blogga liksom. Aja hörs snart kramar

2 kommentarer:

  1. åh, jag borde också göra en tävlingsplanering! Kanske ses vi på någon? :) Avesta låter ju kul iaf!

    SvaraRadera
  2. Ja de tror jag att vi gör. Du ska väl vara med i div2? :)

    SvaraRadera